Pravila i uvjeti smještaja

Osnovne informacije

Posteljina, ručnici, kuhinjske krpe, završno čišćenje, prijava i odjava boravka, boravišna taksa, troškovi vode, plina, električne energije i interneta uključeni su u cijenu boravka, te su obaveza domaćina.
Domaćin dočekuje goste (predaje ključeve) te je dužan osigurati zaprimanje smještajne jedinice u potpuno funkcionalnom, čistom i neoštećenom stanju, u cijelosti ispravnom za upotrebu, s namještajem i opremom za potpuni komoditet gostiju te sukladno zakonski propisanim normama.
Gost snosi potpunu odgovornost ukoliko tijekom svog boravka prouzroči bilo kakvu štetu u interijeru ili eksterijeru smještajne jedinice, na okućnici, instalacijama, opremi ili bilo čemu drugom što mu je dano na korištenje.
Na dan dolaska, ulaz gostiju u smještajnu jedinicu je najranije od 16:00 sati.
Na dan odlaska, izlaz gostiju iz smještajne jedinice je najkasnije do 10:00 sati.

Rezervacija smještaja i uputstvo za uplatu

Sve informacije o smještaju mogu se dobiti usmenim putem na broj telefona koji je naveden na početku stranice ili pak e-mail-om. Stvarni zahtjev za rezervacijom smještajne jedinice obavezno se podnosi u pisanom obliku (e-mail ili pismo) na koje će biti promptno odgovoreno.
Istaknute cijene smještaja se odnose na tjedni najam objekta.

Rezervacija je u potpunosti izvršena nakon uplate akontacije (na bankovni račun domaćina) u iznosu od 50% od ukupne cijene najma smještajne jedinice. Ukoliko gost u roku od sedam dana ne uplati akontaciju, rezervacija prestaje biti važeća. Ostatak iznosa do pune cijene tj. preostalih 50% iznosa gost je dužan uplatiti na račun vlasnika objekta najkasnije 30 dana prije dogovorenog dana dolaska odnosno početka rezervacije.

U slučaju otkaza rezervacije i to prije uplate druge polovice ukupne cijene, vlasnik se obavezuje vratiti akontaciju u cijelosti ako je otkaz rezervacije učinjen 60 i više dana prije početka iste.

U slučaju da gost otkaže rezervaciju unutar 60 dana prije dana s kojim je ista trebala započeti, vlasnik objekta će izvršiti povrat akontacije u slučaju da pronađe zamjenske (nove) goste za zadani termin rezervacije ili pak u slučaju da gosti koji otkazuju rezervaciju sami pronađu zamjenu za “svoj” rezervirani termin.

U slučaju da gost otkaže rezervaciju i to unutar 30 dana prije termina (dana) s kojim je trebao započeti svoj boravak u smještajnoj jedinici, vlasnik objekta zadržava uplaćeni iznos u cijelosti i nije u obvezi izvršiti povrat novca .

Ukoliko je otkazivanje rezervacije, od strane gosta ili pak od strane domaćina, uzrokovano prirodnim ili elementarnim nepogodama, ratom, pandemijom ili nekim drugim razlozima (viša sila) na koje ni gost niti domaćin ne mogu utjecati, ne primjenjuju se napred navedeni uvjeti te između gosta i domaćina ( i obrnuto ) ne smiju ostati nikakva otvorena potraživanja.

Ukoliko gosti iz bilo kojeg (svog) razloga prekinu ili skrate svoj boravak, vlasnik objekta nije u obvezi izvršiti povrat novca.

 

Vila Blanka (obitelj Demark), Veljača 2018.